CR - Feiling på Ulabuldern 2

På: Meg, meg selv og pad lånt av broærn.
Andre: Smilende pensjonister og en puddel.
Forhold: Sol. Skikkelig fretig fratig fåsds.
S&D: Ingen ting.
Annet: Manglet både fører, solbriller og solkrem.

Venstre hånd på godt sidetak og høyre hånd litt lenger ned på en slags krim. Opp med bena i risset. Strekke ut høyre hånd til lomme. Krysser over venstre hånd i lomme. Høyre fot på lite tak nede på glattveggen. Høyre hånd opp i en slags god men litt slapp risslomme. Føttene langt nede på glatta på et lite tak. Utstrakt og klønete. Matche fot. Hva nå? Takknemlig for beta.
Merker at alpinklatring gjør kroppen svak og slapp. Det handler om å ta i minst mulig hele dagen. Buldring er en helt annen kopp med te.

Digg dag i sola med Atlantics og Pollo Del Mar på headsettet. Gyllen granitt og surfmusikk er en bra combo.

Ulabuldern 2. Mellom forsøkene prøvde jeg å bli brun. Husker et intervju med en av dem Petitbrødrene i et gammelt Climbing Magazine. Han svarte på franskt vis og provoserte de amerikanske leserne. På spørsmål om andre fritidsinteresser svarte han at han  følgende; ."I run in the forest and chop wood. I also like tanning myself to be more beautiful." Husker et sint leserbrev fra en red neck i neste nummer som mente at sånn kan man ikke si. Haha.

Buckskin tan.

Ula is the shit. Nesten like fett som Tamarama eller Freshwater Beach for dem som vet hva jeg preiker om.

2 comments:

  1. Anonymous2:07:00 PM

    Venstre tå i høyrehåndstak i risset var min beta. Rockabillyboogy over på tåa og du snuser på toppjuggen. Lykke til

    ReplyDelete